סרטי תדמית לעסקים
סרטי תדמית לעסקים – שיטת הפרסום של העתיד
ברוכים הבאים לעולם הפרסום מודל 2015. לאלו שלא היו כאן איתנו בעשור האחרון, נגלה כי המציאות השתנתה, ובגדול. מחקרים רבים שהוכיחו כי האדם הממוצע, אשר נחשף למאות ואף אלפי פרסומים שונים מדי יום, אינו זוכר את רובם ככולם. וכך נולדה לה דרך חדשה להגיע לציבור הצרכנים ולגרום לו לפעול. סרטי תדמית לעסקים, רבותיי, הם המילה האחרונה בתחום הפרסום הקטן, היעיל והחכם. רוצים לדעת פרטים נוספים? הישארו עימנו…
סרטי תדמית לעסקים נולדו במקור כצורך לבעלי עסקים אשר "נפלו בין הכיסאות". מצד אחד, ידם אינה הייתה משגת לגבי פרסום יקר בערוצי הטלוויזיה הארציים, ומנגד, ה"פיתרון" שעמד לרשותם – פרסום ברדיו מקומי, עיתונות מקומית, באנרים ופרסום אינטרנטי סטנדרטי – לא הובילו לתוצאות הרצויות. כך נולד הרעיון לייצר סרטונים קצרים בני דקה – שתיים, אשר יציגו את החברה, מעלותיה, מבצעים מיוחדים ותוספות חשובות. אף אחד לא דמיין כמה הרעיון יהפוך במהרה להצלחה בינלאומית מסחררת. וההוכחה להצלחה – גם תאגידי ענק ומעצמות עסקיות משתמשות בפורמט המשגשג הזה.
סרטי תדמית לעסקים – איך תעשו את זה נכון?
שנים אחדות אחרי פריצה סרטוני התדמית לתודעת הצרכן, גובשו מספר מסקנות בדרך להצלחה. ראשית, על סרט התדמית להיות מופק בצורה מקצועית ורצינית מכל הבחינות – איכות הצילום והסאונד, התוכן, המשתתפים, המסר, האלמנטים הוויזואליים וכו'. רמה ירודה יכולה, במקרה הטוב, לגרום לצופה לשכוח מכם במהרה, או במקרה הרע – לזכור אתכם דווקא בגלל הביצוע הכושל ואף להפיץ את העניין ברבים. היעזרו בשירותיה של חברת הפקת סרטונים מנוסה, ואל תתפתו לחיסכון כספי קטן שעלול לעלות לכם ביוקר. שנית, חשוב להפיץ את הסרט במספר דרכים במקביל באופן יעיל, תוך כדי בחינת ביצוע תוך כדי תנועה. “הסתערות" על כל רשת חברתית ובמת תקשורת עלולה להזיק במקרים מסוימים, ובכל מקרה מומלץ להתייעץ עם מומחים לגבי דרך החדרת הסרטון בצורה נכונה. זכרו כי הרעיון הוא להגיע לקהל היעד הרלוונטי אליכם, ולא בהכרח לכמה שיותר צופים. נקודה שלישית מדברת על מה לא כדאי להציג בסרט, כאשר "הרשימה השחורה" כוללת הצגת רקע היסטורי ארוך ומשמים על העסק; פיאור עצמי מוגזם; לעג וקלס כלפי קבוצות אוכלוסייה שונות; סרט קצר מדקה או ארוך מ-3 דקות; העברת מספר מסרים גבוה (דבר שעלול ליצור בלבול וחוסר אמינות); היעדר קישור לפעולה/רכישה/קבלת שירות וכדומה.
סרטי תדמית לעסקים הצליחו להפוך בעלי עסקים מיואשים רבים לכאלו שמחייכים כל בוקר בדרך אל מקום העבודה. השקעה חכמה ונכונה, יצירתיות ורצון וגם אתם יכולים להיות כאלו. זהו כרטיס הביקור שלכם. הרושם הראשוני שאתם יוצרים. עלות הפקת סרט תדמיתי נעה בין מאות שקלים לכ-3,000 ש"ח. השקעה שעשויה לחזור אליכם במהרה. בהצלחה!
קליפ 2
אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים .
קליפ 2
אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים .
קליפ 2
אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים .