סרטי תדמית
סרטי תדמית – מפיקים הצלחה
זהו סיפורם של שלושה צעירים מאזור המרכז. בסתיו 2014 החל לרקום במוחם רעיון לפתיחת עסק קטן בתחום האירועים והחתונות. הרעיון המרכזי לעסק היה תא צילום שקוף בו יוכלו אורחי האירוע להצטלם, להשתטות, לחבוש אביזרי לבוש משעשעים ולקבל במגנטים למזכרת. העסק נולד, אך בשנתו הראשונה דשדש בין הצלחה לכישלון. עד לאותו הרגע בו החליטו הצעירים על יצירת סרטי תדמית שיופצו ברשתות החברתיות ובאתרי חתונות שונים. כל השאר, כמו שאומרים, היסטוריה. העסק פרח, מאות אירועים הוזמנו בזמן קצר ואת פירות ההצלחה קוטפים השלושה עד היום.
סרטי תדמית אינטרנטיים הם הגרעין הקשה של מהפכת הפרסום של המאה העשרים ואחת. כשהטלוויזיה יקרה, העיתונות הכתובה נחשבת לחדשות של אתמול והפרסום ברדיו לא תמיד אפקטיבי, לא בכדי הפך האינטרנט לכלי החשוב ביותר בתמהיל השיווק של עסקים רבים. סרטי תדמית, שקיבעו את מעמדם הרם בשנים האחרונות, הם הלב הפועם של הפרסום האינטרנטי, זה המתאפיין ביצירתיות משעשעת, פנייה לקהל רלוונטי ומדויק, חוכמה ודיוק בהעברת המסר.
כללים ליצירת סרטי תדמית:
• לא לבד: גם אם סיפרו לכם שהפקת סרטים כיום היא משימה פשוטה למדיי, ובהנחה שאין באמתחתכם את הידע הנדרש להפקת סרטון טוב באמת, הימנעו מעבודה עצמית והיעזרו בשירותיה של חברת הפקות מומחית.
• שיתוף פעולה: יצירת הסרטון, על שלל האלמנטים שבו (אורך, משחק, מוסיקה, מסר וכו') חייבת להיעשות בשיתוף פעולה ביניכם לבין יוצרי הסרטון. עליכם להשמיע את דעתכם, להתוות את הדרך, אך גם להיות קשובים לרעיונות ולעצות של מביני העניין. הרמוניה יוצרת שלמות!
• אורך: סרט תדמית טוב הוא כזה שנע על הציר בין דקה וחצי לארבע דקות לכל היותר. הסיבה ברורה ונעוצה במחקרים שנעשו בנושא – אנשים "משתעממים" אחרי זמן מסוים, מאבדים את ההקשבה וההפנמה של המסר והאפקט, בכללותו, יורד.
• מסר: כולנו רוצים לספר כמה אנחנו טובים ומהירים וזולים ואיכותיים ומקצועיים ומה לא? אז זהו, שבדיוק כמו בפרסום ה"קונפורמי", כך גם בפרסום החדשני הזה – ריבוי מסרים מבלבל את הנמען, מוריד מאמינות המפרסם ומשיג מטרה הפוכה. מסר אחד, חד, ברור יועיל הרבה יותר.
• מקצוענות: בין שלל החברות המציעות שירותי הפקת סרטי תדמית, התגנבו כאלו המגלות יכולת הפקה של טקס סיום גן חובה ממלכתי. אותה כמות תועלת שסרט טוב עשוי להביא לעסק שלכם, נמצאת גם בכמות הנזק שסרט רע יגרום. קל להבחין בין סרטים חובבניים שנערכו בישיבת מערכת של חצי שעה, לאחר שנעשה בהקפדה ושקידה. זכרו – ההחלטה על הפקת סרט תדמית היא הבסיס, אבל הסרט עצמו הוא הלב.
הפצת סרטי תדמית – כיצד תבחרו 'בית' לסרט שלכם?
הפקתם סרטון תדמיתי? מזל טוב. עכשיו השאלה הגדולה היא היכן מפיצים. ובכן, לפני שתבחרו במוכר והבנאלי כמו פייסבוק ויו טיוב, נסו לחשוב מיהו קהל היעד שלכם? היכן הוא נוהג לגלוש? כמה הוא נוהג לגלוש? מהו אופן הקנייה העיקרי בו הוא משתמש? ועוד שלל מאפיינים שיעזרו לכם לכוון מדויק את "קליע הרובה" שמייצר הסרט התדמיתי.
קליפ 2
אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים .
קליפ 2
אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים אפשר לכתוב מה שרוצים .
קבוצת עזריאלי
סרטון תדמית קבוצת קניוני עזריאלי עבור אירוע פרידה,